Mi-ny!


Today I want to talk about my new partnership with Mi-ny.
I think all of you know this brand of glazes!!
Not long ago mi-ny gave me these glazes, 
and I tried all of them, of course!! : D
I think they're fantastic and super colorful!!
do You have already purchased some  their products? :)

Soon other posts dedicated to mi-ny;)

Oggi vi voglio parlare di una mia nuova collaborazione, con Mi-ny.
Penso che tutte voi conosciate questa marca di smalti!!
Poco tempo fa mi-ny mi ha regalato questi smalti,
 e naturalmente  li ho provati subito !! :D
Li trovo fantastici e super colorati!!
Voi avete già acquistato dei loro prodotti?:)

A breve altri post dedicati a mi-ny ;)











Facebook: Mi-ny
Sito: Mi-ny
Twitter: Mi-ny

6 commenti:

  1. Non conosco questa marca, ma che bei colori fluo!!

    RispondiElimina
  2. People use courier services to delivery different types of products. If any sensitive item people want to deliver then they can use different service for them.

    Couriers UK

    RispondiElimina